Idei de afaceri

De ce este important sa reciclam cartusele de toner folosite?

de Idei de afaceri
Cartusele folosite nu ar trebui aruncate la gunoiul menajer, ci merita toata atentia noastra. Casetele de toner fac parte din asa-numitele deseuri electronice si din punct de vedere ecologic sunt o adevarata provocare. In fiecare an, se arunca peste 500 de milioane de casete de toner, dintre care majoritatea ajung la groapa de gunoi. Cum poti contribui si tu la reducerea poluarii mediului? Si e pacat. Pentru ca un singur cartus reciclat economiseste aproximativ 1,5 kg de CO₂, cativa litri de...

Munca hibrida si digitalizarea: Cum influenteaza alegerea birourilor de inchiriat in Timisoara

de Idei de afaceri
In ultimii ani, modul in care lucram s-a schimbat radical. Pandemia a accelerat tranzitia catre telemunca si modele hibride, iar in 2025 companiile care analizeaza optiuni de birouri de inchiriat Timisoara nu mai cauta doar un spatiu functional, ci un mediu care sa sustina cultura organizationala, inovatia si echilibrul angajatilor. Astazi, biroul modern nu mai este doar un loc unde se munceste. Este o extensie a identitatii companiei, un spatiu de conectare si colaborare, dar si un centru...

De ce terenul multisport aduce mai mult profit - ai mai multi iubitori de sporturi pe acelasi teren

de Idei de afaceri
In piata imobiliara actuala, diferentierea nu mai tine doar de design sau finisaje. Facilitatile comune au devenit un criteriu de decizie pentru cumparatori, iar sportul – in special in mediul urban - este o nevoie reala, dar greu de satisfacut. Tocmai de aceea, un teren multisport este o investitie inteligenta pentru ca optimizeaza spatiul, deserveste mai multi utilizatori si aduce un plus de valoare pe toate planurile. Un teren, multiple utilizari Terenurile multisport cu gazon...

Sfaturi pentru afacerea ta

[EXEMPLE de CALCUL] Impozit pe profit si reglementari cheie

de Bianca Tila
Impozitul pe profit se numara printre cele mai importante obligatii fiscale ale companiilor din Romania. Acesta reflecta o parte din castigul realizat de firme in decursul unui an fiscal si trebuie declarat si achitat conform unor reguli stabilite prin Codul fiscal. Intelegerea modului de calcul al acestui impozit nu este doar o obligatie legala, ci si o necesitate practica pentru optimizarea costurilor si planificarea financiara a afacerii.   ...

Declaratia Unica 2025: Modele de completare si reglementari cheie

de Bianca Tila
Declaratia unica este unul dintre cele mai importante formulare fiscale pentru persoanele fizice din Romania. Persoanele fizice care obtin venituri din activitati independente, chirii, dividende, investitii sau alte surse extrasalariale au obligatia de a completa Declaratia unica. Prin acest formular, contribuabilii isi declara veniturile estimate si stabilesc obligatiile privind impozitul pe venit si contributiile sociale.   Declaratia unica a devenit un instrument esential in...

Ce produs nu trebuie sa va lipseasca pentru curatenia in ferma

de Idei de afaceri
Curatenia in ferma este necesara atat pentru sanatatea animalelor, cat si pentru siguranta produselor lactate. O igiena riguroasa previne bolile, reduce stresul animalelor si asigura un lapte de calitate superioara. Mentinerea curateniei in adaposturi si in zonele de muls este vitala pentru prevenirea contaminarii laptelui cu microorganisme patogene. De asemenea, curatenia previne aparitia bolilor transmisibile, cum ar fi mastita, care afecteaza productia si calitatea...

Resurse pentru afacerea ta

[Schimbarea functiei la locul de munca]. Act aditional modificare functie si reglementari legislative

Schimbarea functiei la locul de munca poate fi necesara din diverse motive, insa principalul aspect ce trebuie cunoscut de angajatori este faptul ca aceasta modificare impune obligatoriu acordul salariatului, exprimat prin incheierea unui act aditional la contractul individual de munca.   In acest articol vom analiza principalele reglementari legislative cu privire la schimbarea functiei unui angajat si vom prezenta un model de act aditional pentru aceasta situatie.  ...

30% din cuantumul indemnizatiei de somaj dupa angajare. In ce conditii se acorda?

Potrivit art. 72 alin. (1) din Legea 76/2002, persoanele care se angajeaza cu norma intreaga in perioada in care ar fi avut dreptul la indemnizatie de somaj si pierd acest drept ca urmare a angajarii, primesc o suma lunara din bugetul asigurarilor pentru somaj, echivalenta cu 30% din cuantumul indemnizatiei, pana la finalul perioadei de drept.  In acest articol vom analiza in ce conditii si ce acte sunt necesare pentru a se acorda aceasta facilitate financiara persoanelor care se...

Microclimatul optim la locul de munca - reglementari cheie si prevederi legale

Microclimatul optim la locul de munca are drept scop asigurarea sanatatii si securitatii lucratorilor. In acest sens, Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca obliga angajatorii sa ia toate masuri de prevenire si protectie a angajatilor astfel incat microclimatul de la locul de munca sa fie unul optim si sa le permita sa-si desfasoare activitatea in cele mai bune conditii. ...

Conditii de indeplinit pentru eliberarea documentului portabil A1

Dupa cum bine stiti, certificatul A1 (fost E101 sau E103) confirma faptul ca un salariat isi achita contributiile sociale in alta tara din Uniunea Europeana (UE), daca sunteti detasat sau lucrati in mai multe tari in acelasi timp.   Documentul portabil A1 se elibereaza in aplicarea prevederilor Regulamentului (CE) nr. 883/2004 privind coordonarea sistemelor de securitate sociala si cele ale Regulamentului (CE) nr. 987/2009 al Parlamentului European si al Consiliului din 16...

17 modele de fise de post HORECA, special concepute pentru angajatii dvs.!

Ne confruntam, aproape zi de zi, cu nenumarate probleme din practica. Angajatorii se pot pune la adapost de amenzi si controale inopinate asigurandu-se ca toate documentele sunt corect intocmite, de la cele mai complicate pana la cele uzuale, precum fisa postului.  Fisa postului este unul dintre cele mai importante documente din domeniul relatiilor de munca. Aceasta fisa dovedeste practic termenii intelegerii dintre dvs., angajatorul, si angajatii dvs. (arata ce sarcini concrete au...

Criterii de evaluare si obiective de performanta - EXEMPLE oferite de specialisti

Criteriile de evaluare si obiectivele de performanta sunt extrem de importante, atunci cand vorbim despre motivarea angajatilor si o structura organizationala solida. Referitor la criteriile de evaluare a personalului si la obiectivele de performanta, va reamintim ca Legea nr. 53/2003 Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare prevede ca: - angajatorul trebuie sa prevada in contractul individual de munca al salariatului ”criteriile de evaluare a...

Noua Platforma REGES: Tot ce trebuie sa stiti pentru a evita amenzile de pana la 20.000 Lei!

Stimate angajator, incepand cu 1 aprilie 2025, REGES-ONLINE devine sistemul oficial pentru inregistrarea datelor salariatilor, conform HG 295/2025. ReviSal ramane activ doar pana pe 30 septembrie 2025, iar dupa aceasta data toate inregistrarile vor fi efectuate exclusiv in noua platforma. ...
Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025







Webinare pentru afacerea ta



SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]